18 maja przedstawiciele uczniów naszej szkoły uczestniczyli w wyjściu do Ogrodu Botanicznego w ramach akcji „Cały Wrocław Czyta”. W klimacie średniowiecza dzieci uczestniczyły w różnych atrakcjach: głośne czytanie, przedstawienie teatralne, czarownica z zagadkami, tworzenie zabawek, tańce oraz przeciąganie liny.

 W kwietniu realizowaliśmy w naszej szkole projekt edukacyjny „Miesiąc Książki”.

Zapraszamy do zapoznania się z listem Dolnośląskiego Kuratora Oświaty skierowanego do Rodziców uczniów klas ósmych.

W tym roku, w związku z obchodami rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 V, uczniowie klas IV-VIII mogli sprawdzić swoją wiedzę o literaturze, przyrodzie, geografii i historii naszego kraju. Każda klasa - dzięki drużynie specjalistów z danego przedmiotu - walczyła w ten sposób o punkty w Lidze Klas. Wszyscy mieli równe szanse, ponieważ zadania były dostosowane do wieku i poziomu wiedzy uczniów.

Z okazji Dnia Ziemi, uczniowie klas 4-8 rozwiązywali zagadki w escape roomach.

W kwietniu nasze zajęcia dotyczące ogólnopolskiego programu "Laboratoria Przyszłości" zdominowały sprzęty audio-wideo.

Przed nami kilka świątecznych dni: 1. Maja - Święto Pracy, 2. Maja - Święto Flagi Rzeczpospolitej Polskiej, 3. Maja - Uchwalenie Konstytucji. W tym roku świetlica szkolna przyłączyła się do przygotowań uroczystych obchodów Świąt Majowych we Wrocławiu.

Z okazji Światowego Dnia Ziemi, w naszej szkole odbyło się ,,Wielkie sadzenie". Uczniowie klasy 3A przynieśli 4 sadzonki drzew iglastych, które następnie zasadzili wraz z kolegami i koleżankami oraz wychowawcą na terenie wokół szkoły.

W piątek 21 kwietnia klasa 3A była na wycieczce na Ostrowie Tumskim w Zgromadzeniu Sióstr de Notre Dame.

Z wielką radością informujemy, że uczennica naszej szkoły Rymma Vasylevska z klasy 8c została laureatką Dolnośląskiego Konkursu Polonistycznego zDolny Ślązak z języka polskiego. Dzięki temu nie musi pisać egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego i ma 100% punktów. Serdecznie gratulujemy wielkiego sukcesu!

W marcu odbyło się wiele ciekawych zajęć z wykorzystaniem sprzętów zakupionych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.

Jak zachęcić młodych ludzi do nauki programowania i zaznajomić ich z możliwościami nowych technologii? Twórcy polskiego robota edukacyjnego Photon wybrali najlepszą z możliwych dróg: zabawę.